Słodkie, zdrowe, owocowe :D

niedziela, lipca 07, 2013

upiekła się

Miało być lodówkowo, jednak po otwarciu oczu doszłam do wniosku, że chcę czegoś innego :)

Czego potrzebujemy?
płatków owsianych/orkiszowych/musli/mieszanki swoich ulubionych + orzechy (moje dzisiejsze zalecenie było 30g płatków + 5g orzechów)
kilka suszonych daktyli (w moim przypadku 10g)
kilka suszonych moreli  (10g)
banana (100g)
jogurt (150g)

Proces powstawania:
Nocą/wieczorem połowę banana rozgniotłam widelcem i wymieszałam z płatkami, orzechami i owocami - schowałam na noc do lodówki.
Rano zaraz po otwarciu oczu powędrowałam do kuchni, ustawiłam piekarnik na180*, mieszankę płatkowo bananową umieściłam na papierze do pieczenia i zapiekałam przez około 10 minut.
Wyciągnęłam, przełożyłam do miseczki, polałam zimnym jogurtem naturalnym i udekorowałam resztą banana (ten też z lodówki :D )

Szybko, smacznie i prosto :)

Zapraszam również tutaj po różniste inspiracje, w większości śniadaniowe :)













Liliem

0 komentarze:

Prześlij komentarz